721 / 875 550 | PO - PÁ 9:00 - 16:00
Lacné postreky - internetový obchod
0
Košík
0 Kč

Menu

Jak probíhá vrácení zboží a reklamace?

  • Napište nám na e-mail: kontakt@levnepostriky.cz
  • Uveďte důvod reklamace a svou adresu.
  • Pokud máte fotku reklamovaného zboží, prosím, pošlete nám ji. Urychlíte tak proces reklamace
  • Vaším problémem bude intenzivně zabývat náš zákaznický servis.
  • V případě reklamace zákaznický servis se s vámi dohodne na termínu vyzvednutí zásilky. V případě pokud si přejete vrátit zboží zašlete nám jej formou běžného nebo obchodního balíku poštou nebo kurýrní společností.
  • Kurýr doveze balík k nám.
  • Posoudíme reklamaci.
  • Zašleme vám peníze zpět na účet.
  • Vše je rychlé a snadné!

Podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.

Náš eshop používá soubory cookie. Některé soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování webu. Další soubory cookie používáme pro analýzy. Ty můžete případně odmítnout.