• Slovensky
  • Česky
Nákup přes telefon 721 / 875 550

Jak probíhá vrácení zboží a reklamace?

  • Napište nám na e-mail: kontakt@levnepostriky.cz
  • Uveďte důvod reklamace a svou adresu.
  • Pokud máte fotku reklamovaného zboží, prosím, pošlete nám ji. Urychlíte tak proces reklamace
  • Vaším problémem bude intenzivně zabývat náš zákaznický servis.
  • V případě reklamace zákaznický servis se s vámi dohodne na termínu vyzvednutí zásilky. V případě pokud si přejete vrátit zboží zašlete nám jej formou běžného nebo obchodního balíku poštou nebo kurýrní společností.
  • Pošleme kurýra na vámi uvedenou adresu.
  • Kurýr vám pošle SMS s informací o příjezdu a vyzvednutí zásilky.
  • Kurýr doveze balík k nám.
  • Posoudíme reklamaci.
  • Zašleme vám peníze zpět na účet.
  • Vše je rychlé a snadné!

Podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. Reklamaci je také možné podat prostřednictvím aplikace Youstice kliknutím zde. Youstice je Vaším partnerem pro vyjednávání s prodejci v případě, že nejste spokojeni se svým nákupem.

LEVNÉ POSTŘIKY | FIRMBOX, Brnianska 2343/153 | 911 05 Trenčín, Slovenská republika | e-mail: kontakt@levnepostriky.cz | tel.: +420 721 / 875 550
Tyto internetové stránky používají soubory cookies. Prohlížením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.
Katalog chorob a škůdců
Tento eshop používá ke zkvalitnění služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto eshopu s tím souhlasíte.